Di sini bukan tempat untuk aku, kau, dia, kita, kamu dan mereka mencaci maki sesuka jari. tapi untuk aku, jangan dipertikaikan. tolong timbulkan kesedaran bahawa aku punyai rasa yang sensitif tentang beberapa perkara. jadi jangan minta dan berikan perkara-perkara tersebut. tapi kalau dari aku, jangan dipertikaikan. sekian.

kegagalan : aku gagal meminta kebenaran untuk gambar-gambar yang digunakan.




Thursday, December 3, 2009

Baru

baru adalah satu perkataan yang sinonim dengan cantik, berkilat, trend@stylo, dan sebagainya.
ia juga boleh dikaitkan dengan Kampung Baru pun nasi lemak Kg Baru.

ini tiada kaitan dengan kau yang sedang membaca. ini berkaitan dengan jasad di belakang kau itu. tak percaya pandang belakang, tengok ada siapa.

diam, tidak memandang, tidak melayan, ada sebab semua itu berlaku. mungkin kau tidak akan pernah faham tentang manusia atau pun kau masih lagi mempelajari jenis bagaimanakah manusia ini. sama seperti aku, aku juga sedang belajar siapa aku.

baru, baru kau mengertikan bagaimana jadinya.

No comments: