Di sini bukan tempat untuk aku, kau, dia, kita, kamu dan mereka mencaci maki sesuka jari. tapi untuk aku, jangan dipertikaikan. tolong timbulkan kesedaran bahawa aku punyai rasa yang sensitif tentang beberapa perkara. jadi jangan minta dan berikan perkara-perkara tersebut. tapi kalau dari aku, jangan dipertikaikan. sekian.

kegagalan : aku gagal meminta kebenaran untuk gambar-gambar yang digunakan.




Friday, December 30, 2011

aku belum ada

sambil berjalan kau masih boleh menari-narikan jari kau atas mobile phone tu. sambil berjalan-jalan kau masih boleh dapat benda percuma. sambil berjalan-jalan. kau langsung tak menoleh aku yang sudah lama memandang kau dari sisi kiri. kau, mobile phone, jari dan aku semuanya melakonkan tugas masing-masing dengan sempurna. cuma aku sedikit janggal kerana jarang-jarang mendapat rasa begini. biasalah, hidup bujang. eh, mobile phone kau apa yang best?

aku?

macam-macam yang best. sebab apa aku best? sebab aku susah untuk jadi tak best.


No comments: