Di sini bukan tempat untuk aku, kau, dia, kita, kamu dan mereka mencaci maki sesuka jari. tapi untuk aku, jangan dipertikaikan. tolong timbulkan kesedaran bahawa aku punyai rasa yang sensitif tentang beberapa perkara. jadi jangan minta dan berikan perkara-perkara tersebut. tapi kalau dari aku, jangan dipertikaikan. sekian.

kegagalan : aku gagal meminta kebenaran untuk gambar-gambar yang digunakan.




Monday, January 2, 2012

Demm Gagal: perkahwinan yang gagal

kita semua tahu bahawa pembikin anime teramai adalah berasal dari negara bermata sepet - Jepun. dan pembaca yang tertaksub juga dari sana. tidak kira mereka menetap di mana, di Amerika atau di mana-mana. sehinggakan terdapat seorang lelaki berusia 28 tahun telah pun membuat satu upacara perkahwinannya dengan sebuah kelainan yang sangat gagal. lelaki tersebut telah pun mencipta pasangan pengantinnya sendiri dengan memakaikan bantal peluk yang telah di lukis wajah yang bersifat seperti di dalam anime siri Mahou Shoujo. yang lebih demm bila bantal peluk itu dipakaikan gaun. dem dem demm!



No comments: